گوشی اچ‌تی‌سی One E8
نوشته شده توسط : شبکه ما

معرفی اجمالی محصول

گوشی اچ‌تی‌سی One E8

 

ایده‌ی ساخت پرچم‌دار پلاستیکی و رنگارنگ برای نخستین بار در سال 2013، به ذهن طراحان و تولیدکنندگان شرکت اپل خطور کرد و نتیجه‌ی این ایده، محصولی به نام آیفون 5C بود. این محصول به دلیل قیمت بالایی که داشت، آن‌چنان که بایدوشاید با استقبال و فروش خوبی روبه‌رو نشد. حال شرکت تایوانی اچ ‌تی ‌سی همین ایده را با پرچم‌دار سال 2014 خود یعنی One M8 انجام داده که به تولید محصولی به نام hTC One E8 منجر شده است. این محصول ویژگی منحصربه‌فرد M8 یعنی دو دوربین قاب پشتی یا ویژگی خاص آن یعنی بدنه‌ی تمام‌فلزی را از دست داد تا شاید بتواند با قیمتی پایین‌تر ازM8، نگاه کاربران بیشتری را به خود جلب کند

عملکرد گوشی اچ‌تی‌سی One E8

. اما به نظر می‌رسد که شرکت اچ تی سی از پیامدهای منفی آیفون 5C شرکت اپل به‌خوبی عبرت نگرفته است وگوشی اچ‌تی‌سی One E8 همانند آیفون C5 قیمت بالایی دارد. شاید بتوان دلیل این امر را تا حد زیادی مشخصات High Endگونه‌ی این محصول اچ تی سی دانست. برای درک بهتر جنس بدنه و کیفیت ساخت اچ تی سی One E8 می‌توان این تشبیه (و یا تعبیر) را برای کاربران به کار برد: اچ تی سی One M8 با بدنه ای پلاستیکی. این کوتاه ترین و موجز ترین تعریفی است که می‌توان در مورد این اسمارت فون به کار برد.

 

به واقع اگر پیش از این جزو طرفداری و علاقمندان گوشی‌های شرکت اچ تی سی بوده‌اید و زبان طراحی پرچم‌داران این شرکت به دلتان نشسته است، باید بگوییم که تقریبا از سبک طراحی E8 هم خوشتان خواهد آمد جنس قاب پشتی One E8 بر خلاف M8پلاستیکی بوده و کاملا براق می‌باشد. همچنین قاب این گوشی از انحنای خوبی برخوردار بوده و به راحتی در دستان کاربر می‌نشیند. قاب پشتی E8 بر خلاف M8 خالی از هر گونه بند و یا خطی است که این امر را می‌توان به خاطر بدنه‌ی پلاستیکی آن دانست. گفتنی است که این اسمارت فون در سه رنگ قرمز، سفید و خاکستری تولید و روانه‌ی بازار شده است.





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: